Skip Navigation Links
נושאים נוספים
Expand <div class='abc' width='100%' height='100%' style='padding-left: 3px;padding-right: 3px;'>נושאים נוספים</div>
אמבטיה
תיקון אמבטיה
חיפוי אמבטיה
הלבשת אמבטיה
ציפוי אמבטיה
חידוש אמבטיה
חידוש חדר אמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים בבית. כאן המקום להתפנק, לקחת פסק זמן ארוך או קצר, ולדאוג לאדם אחד בלבד – לנו. למרות שאנחנו מקדישים חלק מועט מיומנו לבילוי בחדר האמבטיה, אין ספק שחשוב שהחדר הזה יהווה מקום נעים ונקי, כדי שההנאה ממנו תמשך כפי שהיא צריכה להיות – החלק החשוב בסדר היום שלנו. לכל אלה מאיתנו שכבר אינם נהנים מהשהות בחלק הזה של הבית – יש אפשרות לעשות חידוש חדר אמבטיה.

כיצד ניתן לחדש את חדר האמבטיה?

ראשית, כדאי לזכור שהצנרת ומערכת האינסטלציה הן דברים שמתבלים ונשחקים עם השנים, ולכן כדאי לשקול חידוש והחלפה שלהם בציוד מודרני ועמיד יותר. כיצד עושים זאת? במקרה הזה חובה להתייעץ עם בעל מקצוע שמבין בכך ולקבל ממנו חוות דעת לגבי החידושים הרצויים במקרה שלכם.

חידוש חדר אמבטיה הוא תהליך ארוך או קצר – הכל תלוי ביכולת ובתקציב שלכם, אבל כדאי קודם כל לגרום לכל הכלים הסניטריים להיראות מושכים ואסתטיים בכדי שתוכלו להנות מהשהות בו. אם ברשותכם אמבטיה ישנה שהציפוי שלה מתקלף וסדוק, והחלו לבלוט בה כתמי החלודה – איננו צריכים לספר לכם באיזה מראה דוחה מדובר. במקרה הזה עומדות בפניכם כמה אפשרויות:

- להחליף את האמבטיה. האמבטיות הישנות עשויות חומרים עמידים פחות וזו הסיבה לכך שהן מתבלות במהירות רבה כל כך. האמבטיות כיום מיוצרות מחומרים אקריליים עמידים, ולאלה אשר מעוניינים בציפוי אמבטיה איכותי באמת אנו ממליצים על אמבטיה מצופה אמייל. אמייל הוא חומר עמיד וחזק, וניתן להשתמש בכל חומר ניקוי שתרצו בכדי לנקות אותו.

- ציפוי אמבטיה חדש. רבים בוחרים באלטרנטיבה הזו לחידוש חדר האמבטיה מפני שהיא מהירה וזולה. חידוש האמבטיה אורך לרוב כמה שעות, ותוך 48 שעות היא כבר מוכנה לשימוש. גם כאן כדאי לבחור בציפוי עשוי אמייל בכדי להשיג מראה חלק ונקי לאורך זמן וגם כדי לשמור על עמידות המראה הזה.

שיטת ציפוי נוספת היא "הלבשת" אמבטיה חדשה על האמבטיה הקודמת. התהליך הזה אורך כמה שעות בלבד והוא מחליף את התהליך המסורבל של החלפת האמבטיה באמבטיה חדשה. ההרכבה מתבצעת במהירות ובצורה נקייה, כך שלא נותרים עקבות בחדר, והאמבטיה מוכנה לשימוש תוך שעות ספורות.

- אפשרות נוספת לחידוש חדר אמבטיה היא החלפת האמבטיה במקלחון. למה שלא תגוונו את מראה האמבטיה ותהנו מהיתרון של שטח נוסף שהתווסף לחדר? כיום ניתן להרכיב מקלחונים בשלל צורות ודוגמאות – הכל בהתאם לטעמכם האישי ולבחירתכם.