Skip Navigation Links
נושאים נוספים
Expand <div class='abc' width='100%' height='100%' style='padding-left: 3px;padding-right: 3px;'>נושאים נוספים</div>
אמבטיה
תיקון אמבטיה
חיפוי אמבטיה
הלבשת אמבטיה
ציפוי אמבטיה
חידוש אמבטיה

הלבשת אמבטיה: אם לא מחדשים – מלבישים

לפני
dressbef.jpg
ההלבשה
dressdur.jpg
אחרי
dressaft.jpg
הלבשת אמבטיה היא דרך פשוטה ויעילה לשנות את פניה של האמבטיה מבלי להשקיע את הזמן, הכסף ואי הסדר הכרוך בשיפוצים מסיביים.

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים בבית. חשיבותו נובעת מהעובדה ששם אנו משילים את בעיות היום יום ואת העייפות ונהנים ממקלחת הגונה או מאמבטיית קצף מפנקת אחרי יום ארוך של עבודה או עסקים. לא אחת קורה שהאמבטיה עצמה מתבלה, הציפוי שלה נפגם או מתקלף ומופיעים בו סדקים החושפים את חומר הגלם שהאמבטיה עשויה ממנו. הסכנות בעקבות הפגמים האלה הן כדלקמן: ראשית – האמבטיה עצמה עלולה להיפגע. חלק ניכר מהאמבטיות עשויות ממתכת וחשיפה ישירה שלהן למים גורמת ליצירת חלודה, מה שבמוקדם או במאוחר יביא ליצירת סדקים, לזרימת מים אל מחוצה לה בכמות גדולה ולהרס שיטתי של הרצפה והאריחים.

מעבר לכך וחמורה ממנה היא הסכנה הבריאותית. חלודה היא גורם מסכן משמעותי מאד, וככל שהיא מסיבית יותר כך היא נהפכת לגורם משמעותי המסכן בריאות. רק מהטעם הזה בלבד כדאי לטפל בבעיה במהירות. הלבשת אמבטיה היא צורת הטיפול הטובה ביותר למי שאיננו מעוניין בשיפוצים ולא בכאב הראש הכרוך בהם אבל חשובה לא ההיגיינה כמו גם האסתטיקה.

מה זה הלבשת אמבטיה ?

הטכנולוגיה המודרנית מספקת דרכים חדשות לפתרון בעיות מוכרות. אחת הדרכים הללו הינה הלבשת אמבטיה. על גבי האמבטיה הישנה והבעייתית ניתן להלביש אמבטיה מחומר איכותי, המתאימה באופן מוחלט לגודל ולמבנה של האמבטיה הבעייתית. היתרונות של פעולה כזאת הן כדלקמן: ראשית – אין צורך בשיפוצים אלא רק בפעולה הפשוטה יחסית של הכנת האמבטיה הפגומה לתהליך ההלבשה, פעולת ההלבשה עצמה והזמן הנדרש עד שניתן לשוב ולהתקלח בה. שנית – ההוצאה קטנה באופן משמעותי מההוצאה על שיפוצים. שלישית - הלבשת אמבטיה מחדשת את האמבט והופכת אותו לחדש למעשה.

נכון להיום ניתן לבצע הלבשת אמבטיה בכל סוג אמבט, על פי שיקול דעתו של בעל המקצוע. ניתן לשנות את המראה או הגוון של האמבטיה ולהרוויח מראית עין של שינוי בהוצאה צנועה.

הלבשת אמבטיה מעניקה לכל מי שבוחר לבצע אותה עוד תקופת מה של רגיעה ושל אפשרות להימנע משיפוצים נרחבים עד שיגיע המועד הנוח לכך.