Skip Navigation Links
נושאים נוספים
Expand <div class='abc' width='100%' height='100%' style='padding-left: 3px;padding-right: 3px;'>נושאים נוספים</div>
אמבטיה
תיקון אמבטיה
חיפוי אמבטיה
הלבשת אמבטיה
ציפוי אמבטיה
חידוש אמבטיה
אמבטיה ו תיקון אמבטיה - רחצה עם ערך מוסף

ambatia.jpgיש כאלו החולמים עליה בדרך הביתה אחרי יום עבודה מייגע, אחרים מדליקים נרות סביבה ליצירת אווירה רגועה ורומנטית, ילדים מפריחים בה בועות, ואחרים מתמסרים אליה בתוך עננים של קצף. אמבטיה. הרבה מעבר למתקן רחצה. וככזו, הסוגים, העיצובים והדגמים, הם רבים להפליא. איך שומרים עליה מפני נזקי הגיל?

טיפול קוסמטי לאמבטיה

אמבטיה משמשת לרחצה ואף מקור הנאה עבור רבים האוהבים להתרווח בה. יחד עם זאת, כשהיא מתחילה לקבל סימני גיל לא מחמיאים, השהייה בה אינה נעימה כבעבר. המראה פחות אסתטי, במקרים של חלודה גם ההיגיינה מוטלת בספק, ומה שהיווה קודם לכן מקור עונג בלתי נדלה, הופך כעת לחוויית רחצה שלילית.
הבשורות הטובות הן כי לכל דבר יש פתרון, בתנאי שיודעים לפנות לחברה הנכונה ולאנשי המקצוע המנוסים.

כיום ניתן להשיג אמבטיות בדגמים ועיצובים רבים ומרהיבים, מפנקים ואיכותיים. יחד עם זאת, למבקשים לחדש את האמבטיה שלהם, מבלי להחליפה ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות ציפוי אמבטיה, צביעתה, חידושה ואפילו ניקוי נקודתי של חלודה.

כשהאמבטיה מגיעה למצב בו מתרבים בה סדקים, חלודה, או כאלו שהצהיבו מיושן ומראן הכללי מוזנח ולא אסתטי, יש לחשוב על פתרון הולם בהתאם למצבה של האמבטיה. במקרה כזה יחליט איש המקצוע אם כדאי לצפות את האמבטיה, או הלבשה של חדשה, על זו הקיימת.

ציפוי אמבטיה
- פתרון זה נעשה על ידי גירוד ושיוף האמבטיה הישנה, עד להפיכתה לחלקה ונקייה. לאחר מכן מותז חומר אמייל מיוחד, המעניק לאמבטיה הגנה וכן מחדש את מראה לחלוטין. את הציפוי ניתן לעשות במבחר גוונים, בהתאם לצבעי חדר האמבטיה כולו.
חידוש אמבטיה - מתאים לאמבטיה עם סימני לכלוך ויושן שכבר לא יורדים. החידוש נערך על ידי שימוש במכשיר ליטוש חשמלי, המסיר את השומנים והלכלוך. לאחר ההסרה, מצפה איש המקצוע את האמבטיה בחומר מיוחד על בסיס אמייל. לא תכירו את האמבטיה שלכם.
הלבשת אמבטיה - תהליך זה הוא אחד החסכוניים ביותר שיש בנמצא, מאחר ובמקום להחליף אמבטיה שלמה, הכרוכה גם בשבירת הקרמיקה והחרסינות, ניתן להלביש אמבטיה חדשה מעל זו הישנה, בהליך מהיר קל, והתוצאה היא של אמבטיה חדשה ונוצצת.

אם בכל זאת חשקה נפשכם באמבטיה חדשה לחלוטין, הדגמים הקיימים היום בשוק פשוט מעוררי השתאות - אמבטיות עגולות, אמבטיות כפריט ריהוט נפרד, אובליות, מאורכות, מלבניות, פינתיות, בצבעים שונים, עם חיפוי עץ חיצוני ומה לא.

מקצועיות ללא פשרות- כך יוצרים מוניטין!

חידוש, ציפוי או הלבשת אמבטיה דורשת היכרות מעמיקה עם הדרכים והאמצעים לעשות זאת. רק איש מקצוע מיומן, ובעל ותק מקצועי רב, יכול לעשות את העבודה במהירות, בדיוק, ולייצר תוצאה של אמבטיה חדשה ובוהקת, שעושה פשוט חשק להכנס לתוכה.

חברת תותי מתמחה בחידוש וציפוי אמבטיות, כחלק ממכלול רב של חידושים ציפויים ותיקוני חלודה נקודתיים. הותק המקצועי ומציאת הפתרונות ההולמים ביותר לכל סוג של בעיות ומראה האמבטיה, הם אלו שבנו לחברה את המוניטין הגבוה שלה, כחברה אמינה, מקצועית, ויסודית. כמו כן, משתמשים אנשי המקצוע של תותי בחומרים האיכותיים ביותר, בעלי תו תקן, ויש להם פתרונות מיוחדים למניעת החלקה, חומרי ציפוי עמידים בפני שימוש מרובה, וכן חומרים עם מסנני UV שמטרתם למנוע את הצהב האמבטיה לאורך זמן. כל אנשי המקצוע של חברת תותי הם מוסמכים ומוכשרים לעבודה זו, המצריכה ידע מוקדם והכשרה מקצועית.