Skip Navigation Links
נושאים נוספים
Expand <div class='abc' width='100%' height='100%' style='padding-left: 3px;padding-right: 3px;'>נושאים נוספים</div>
אמבטיה
תיקון אמבטיה
חיפוי אמבטיה
הלבשת אמבטיה
ציפוי אמבטיה
חידוש אמבטיה
אמבטיה – להיות נקי בסטייל

בתום יום עבודה או עסקים מפרך, כל מה שאדם רוצה הוא להתרגע, לנקות את הנשמה ואת הגוף מכל הלכלוך שהצטבר ולהטעין את המצברים באנרגיות חדשות, חיוביות ומרעננות, על מנת להיות מוכן לעוד יום של ריצות. אמבטיה היא אחת הדרכים הטובות ביותר להירגע ולתת הזדמנות לכל מה שחיובי להשתלט על חייו בחזרה.

סוגים שונים של אמבטיה:

מה שמבדיל בין אמבטיות מסוגים שונים הוא סוג האמבטיה מצד אחד, ומצד שני מבנה האמבטיה והצורה שלה. מובן מאליו שהאסתטיקה חשובה גם היא.

אמבטיה מאבן:
אמבטיה כזאת לא ניתן, למרבה הצער, למצוא במקומות רבים. אמבטיות כאלה היו מצויות אצל עשירי הכרך לפני מאות ואפילו אלפי שנים. כיום רוב האמבטיות עשויות מחומרים אחרים.

אמבטיה מפח:
במשך עשרות שנים היה הפח החומר המוביל שממנו היו עשויות רוב האמבטיות. החיסרון באמבטיות פח הוא המשקל שלהן והנטייה שלהן להחליד עם השנים. חיסרון נוסף שלהן הוא אפשרות עיצוב מוגבלת – צורה אחידה, פחות או יותר, של כל האמבטיות.

אמבטיות מחומרים אקריליים:
אמבטיות מפיברגלס או חומרים דומים הן בעלות כמה יתרונות ברורים: המשקל שלהן קל יחסית, מה שמקל על ההחלפה שלהן במקרה הצורך. הן לא מחלידות ויכולות להחזיק מעמד שנים רבות. אבל היתרון המעניין של אמבטיות האלה הוא האפשרות לעצב אותן בצורות שונות, כיד הדמיון הטובה.

כל האמבטיות חייבות להיות מצופות, בין אם בפורצלן או אמייל. הציפוי מונע מהמים מלהיפגש ישירות עם החומר ממנו עשויה האמבטיה, ולגרום לקלקול או חלודה. כמו כן, האמייל קל יותר לניקוי ומאפשר שמירה טובה יותר על ההיגיינה.

עיצוב כולל של חדר האמבט:

בשנים האחרונות נוצר טרנד הרואה בחדר האמבטיה אזור שחובה לעצב אותו, לא פחות מחדר המגורים, חדר השינה או המטבח, שהוא כשלעצמו עבר שינויים לא מעטים. חלק מהעניין הוא בעיצוב אמבטיה בצורות שונות – עיגול, חצי עיגול כמו גם אמבטיה שיש בה מדרגות לישיבה וכיוצא באלה.

עיצובים ייחודיים כאלה מתאפשרים מאז הוחל בייצור אמבטיות מחומרים אקריליים. חומרים אלה מאפשרים ייצור ועיצוב אמבטיות ייחודי, כאשר כל לקוח יכול להזמין אמבטיה במידה ובצורה הנחוצה לו, כחלק מהמראה הכללי שהוא מעוניין להעניק לחדר הרחצה שלו: אמבטיה גדולה מאד שתתפוס את רוב החדר, אמבטיה בינונית או קטנה, עגולה, רבועה, אליפסית או חצי עיגול.

גם הגוונים שבהם אפשר להשיג אמבטיה הם רבים. מומלץ להתייעץ במומחים על מנת להתאים את האמבטיה הטובה ביותר לצרכים שלכם.