Skip Navigation Links
נושאים נוספים
Expand <div class='abc' width='100%' height='100%' style='padding-left: 3px;padding-right: 3px;'>נושאים נוספים</div>
אמבטיה
תיקון אמבטיה
חיפוי אמבטיה
הלבשת אמבטיה
ציפוי אמבטיה
חידוש אמבטיה
מקטין אמבטיה

כולנו זוכרים את הימים בהם תינוקות נרחצו וקולחו בגיגיות כביסה ממתכת או פלסטיק. בלית ברירה, ובאין שום פתרון אחר, מצאו לנכון רבים מההורים הצעירים להשתמש בגיגיות אלה כמעין אמבטיות מוקטנות המתאימות לגודלם של הרכים הנולדים.

בהמשך, הגיעו אמבטיות הפלסטיק הקטנות, ששימשו פתרון מושלם עבור המקלחת היומית של תינוקות קטנים. עם הזמן, הבינו לא מעט הורים שאביזר כזה הוא פחות ופחות שימושי, גם בגלל המקום הרב שהוא תופס בבית (בדרך כלל בחדר האמבטיה – חדר שהוא קטן מטבעו), וגם בגלל עלותו הגבוהה של אביזר שהשימוש בו הוא לזמן מוגבל מאוד – לכל היותר שנה או שנתיים.

כמובן, שהפתרון נמצא חיש מהר, הרי אין בעיה שאין לה פתרון בימינו, והפתרון הזה הוא באמת גאוני בפשטותו: מקטין אמבטיה. הרעיון כאן הוא פשוט מאוד – אביזר העשוי מפלסטיק שכל ייעודו הוא להפוך את האמבטיה המשפחתית, הגדולה מידי לרחצת עולל קטן, לאמבטיה מוקטנת המותאמת למידות הקטנות של התינוק.

המוצר הפשוט והגאוני הזה, מאפשר להורים לקלח את תינוקם בקלות באמבטיה הסטנדרטית שבבית. המוצר, העשוי מפלסטיק נעים ואיכותי, מתלבש בקלות על אמבטיה ישרת דפנות, ומקטין בכך את שטח הפנים שלה.

ההרכבה של המוצר אינה אורכת יותר ממספר שניות, כך שאל למשתמשים בו לדאוג שמא יצטרכו להתאמץ מידי בעת רחצת התינוק. השימוש ב מקטין אמבטיה מבטל את הצורך בשימוש באמבטית התינוקות הישנה, שתופסת מקום רב. המוצר הזה מתקפל בקלות והופך שטוח, כך שהמשתמשים בו יוכלו לאכסן אותו ללא בעיות של שטח אכסון – בכל מקום בבית.

החשיבות השימוש ב מקטין אמבטיה היא גדולה. ראשית, מפני שהשימוש בה מסייע להשתמש בפחות מים, מה שמהווה מקדם בטיחות והגנה חשוב לילד. הרי ידוע שמסוכן מאוד לרחוץ תינוקות ביותר מידי מים, בעיקר מחשש טביעה. היתרון שני במקרה הזה הוא חיסכון פשוט במים. מדוע למלא אמבטיה גדולה כל כך בשביל לקלח תינוק שגודלו אינו עולה על רבע מגודלה של האמבטיה? חסכון במים הוא כידוע עניין חשוב ורגיש במדינתנו כעת, גם בגלל המחסור הקריטי, וגם בגלל מחירי המים המאמירים ללא הרף מידי זמן מה.

מקטין אמבטיה יכול לשמש הורים לתינוקות החל מגיל לידה, כך שאין צורך לדאוג לגבי הרחצה בגיגיות או באמבטיות הייעודיות מרגע שהתינוק הגיע הביתה. המוצר הזה מצויין גם לאלה מכם שגילו שאמבטיית התינוקות הישנה כבר גדולה מידי עבור הזאטוטים. כאן, תוכלו לספק מרחב גם לתינוקות שכבר גדלו זה מכבר.