Skip Navigation Links
נושאים נוספים
Expand <div class='abc' width='100%' height='100%' style='padding-left: 3px;padding-right: 3px;'>נושאים נוספים</div>
אמבטיה
תיקון אמבטיה
חיפוי אמבטיה
הלבשת אמבטיה
ציפוי אמבטיה
חידוש אמבטיה
צביעת אמבטיות

חדר האמבטיה הינו החדר האהוב על כל האנשים בעולם, כנראה. בחדר זה אנו לוקחים לעצמנו את הזמן להתפנק, לטפל בגופנו, והכי חשוב – לתת לראש לנוח מתלאות היום יום ומהשגרה שאופפת אותנו. כאן המקום להנות מזמן פנוי ואיכותי, בשקט ולבד, מבלי להתעסק בדבר מלבד מה שחשוב באמת – אנחנו עצמנו.

מהסיבות הללו, חשוב שכל אחד מאיתנו ישקיע את המרב בחדר האמבטיה שלו. השקעה בחדר זה אינה כוללת רק נקיון על בסיס שוטף, ומציאת הרהיטים הנכונים. לשם טיפוח וטיפול כיאות בחדר האמבטיה אנו זקוקים לשיפוץ רציני מידי פעם – בייחוד מפני שהרטיבות בחדר זה גורמת לכך שקירותיו מתקלפים במהירות, הכלים הסניטריים שבו מתבלים, מתלכלכים ואפילו מתמלאים חלודה, ולעיתים אפילו האמבטיה העצמה זקוקה לשיפוץ רציני, אם לא להחלפה.

חלק מהשיפוץ המינימלי ההכרחי הוא צביעת אמבטיות. בכך איננו מתכוונים רק לתהליך המורכב יותר (אם כי לא מאוד מורכב) של צביעת האמבטיה עצמה, אלא לצביעת קירות חדר האמבטיה.

אם בעבר היו חדרים אלה לבנים ומכוסים בחרסינה לבנה ופשוטה – כך שכולם, בכל בית, נראו אותו הדבר בדיוק – כיום עיצוב חדר האמבטיה הינו חלק אינטגרלי וחשוב מהעיצוב הכולל של הבית. אף בעל בית לא ירשה לעצמו שיפוץ ועיצוב מחדש של ביתו, מבלי שיקדיש זמן ומחשבה גם לצביעת אמבטיות, חידושן והתאמתן לעיצוב הפנים של הבית כולו.

מדוע כל כך חשוב לעשות צביעת אמבטיות כחלק מהשיפוץ הכולל של הבית? מכמה סיבות. ראשית, בגלל המראה. בית מטופח ומעוצב למשעי ייראה עלוב אם חדר האמבטיה שלו יהיה מוזנח וחסר את המראה העיצובי של שארית סביבת המגורים. שנית, צביעת אמבטיות הינה לחלוטין פעולה שמאריכה את חיי חדר האמבטיה ואת מראהו. בעבר נהגו לצבוע את חדרי האמבטיה בצבע סיד, שנחשב לצבע עמיד יחסית בפני מים, אדים ורטיבות באופן כללי. כיום, לעומת זאת, ישנם צבעים עמידים למים המכילים חומרים מיוחדים שמסייעים להגן על קירות חדר האמבטיה מפני התבלות ומפגעים שנגרמים כתוצאה מרטיבות.

בעזרת אותם צבעים מיוחדים תוכלו להאריך את חיי חדר האמבטיה שלכם, ולמנוע מהקירות להתקלף, לפתח עובש, ובאופן כללי לספוג רטיבות – דבר אשר באופן טבעי קורה בכל חדרי האמבטיה. צביעת חדר האמבטיה באותם צבעים מיוחדים, שהם לחלוטין בטוחים לשימוש דרך אגב, תסייע לכם להמנע משיפוצים ההולכים וחוזרים מידי שנה, כפי שנדרש לעשות בחדרי אמבטיה "רגילים". אורך החיים של הצבעים הללו ועמידותם יקנו לקירות מראה חדש לאורך זמן רב.